Szavakban szélsőségesek vagyunk, tartalomban nem.

Ellenvélemény

Ellenvélemény

Már a 24.hu is bulvározódott

2020. június 10. - Frank S. Casetti

Én nem akarom erősíteni a sztereotípiát, hogy a volt szépségkirálynő jelöltek, vagy nyertesek mind full kretének, de nem tudok elmenni szó nélkül, hogy a 24.hu is lement a bulvár szintjére és hírérték nélküli híreket kezdett el lehozni.

Eddigi tapasztalataim alapján a celebek között kifejezetten sötét az, aki szépségkirálynő  akart lenni. Ezek érdemben nem tudnak felmutatni semmit és prostituált módon a testükből akarnak megélni. Kicsit olyan ez, mint a glam rock irányzat. Hangjuk nincsen, a zenéjük is szar, de a testüket legalább el tudják adni a managerek.

megszoktam már, hogy az általam preferált újságok is lesüllyednek a bulvár szintjére, de a 24.hu ennél is lejjebb ment és a valódi hírek helyett elmesélte, hogy Gelencsér Tímea vegán madártejet csinált. Négy tojásból.

Igazából ez egy vegán madártej. Hát, tojást rakunk bele azért, de nyilván növényi tej lesz benne. Én egyébként olyan diétát követek, hogy nem eszem tejterméket, viszont tojást igen. Azért jut is, marad is. Már 10 éve így eszem, mert érzékeny lettem a tejre, mindig rosszul lettem tőle és onnantól kezdve alternatív növényi tejeket ettem, ittam, illetve a glutént is elhagytam.

- idézik a műsorvezetőt.

A Mokka adásában hatalmas, bárgyú mosoly keretében magyarázta el Timi, hogy ez egy vegán recept és kell hozzá négy tojás.

Én értem, hogy hiányzott mindeninek a csaj, mert kint volt az Exathlonon, de ennyire mélyre mért kell süllyedni? szegény csaj lejáratja magát az egész ország előtt egy kis hírnévért. Lassan ott tartunk, hogy a celebeknek már nincsenek.... Már ott tartunk, hogy a celebeknek saját gondolatuk nincsen, nem is volt, de ha esetleg felmerül a lehetősége annak, hogy nem a szájába adják a szavakat, akkor az egész világ jobban jár, ha magában tartja. A szponzorok nem szeretik, ha valakit nem irányíthatnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://antivelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr6215802762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása