Szavakban szélsőségesek vagyunk, tartalomban nem.

Ellenvélemény

Ellenvélemény

Triggereltem a NERlegényeket

Legalábbis V. Tamást

2020. június 05. - Frank S. Casetti

A NERlegények eddig csak a blogomat jelentették hamis hírekre hivatkozva, most már szintet léptek.

Azt hiszem, hogy ezt nevezhetjük akár elismerésnek is. A NERlegények egy újabb faját sikerült felfedeznem. Ez a faj nem jelentget (csak, ha személyesen megsérted), ellenben felettébb ostoba.

Arról van szó ugyanis, hogy V. Tamás csinált a nevem alatt egy "blogot" és egy Facebok oldalt. Utóbbira kattintva láthatjátok, de maximum egy jelentés miatt osztottam meg. Pofátlan módon lenyúlta egyébként azt a képet, amit grafikussal rajzoltattam. Az Ellenvélemény igazi Facebook oldala itt látható.

Íme az a három bejegyzés, amivel a világszínvonalat súrolja és megtölti tartalommal az üres internetet, hogy majd az anyja házában, a tükör előtt, az Ellenvéleményes szűkalsójában örüljön, mint Fidesz nyugger a krumplinak:

Terminátor 1987 lebukott! Micsoda művésznév.A gamer játékok hőse kiszállt a mű világból és elkezdte kis troll életét.Fizetett hősünk mindenütt megjelenik,ahol megérzi a pénz szagát.Megszokta már a játékban ,hogy több élete is lehet.Sajnos előbb utóbb,mind lebukik,így a játéknak is vége lesz.Székesfehérvár az új játék színhelye,ahol már játékos kedvű egyéneket is maga köré gyűjtött,mint Nelly,Máté,Zsófi,Anna,Yvett,Adrienn és még sorolhatnám.A legújabb játékot gyakorolják online játszani,amit még a nagynevű Gréczy művek kiadott.Úgy látom jól haladnak,mert az internetet már szétfröcsögték vele.Ha netán valaki valami hasonlóságot fedez fel az írásban,az a véletlen műve.

A Terminátor1987 nevet én aggattam rá a NERlegényekre és pontosan megegyezik ez a fajta viselkedés a leírásban szereplőben. Fröcsög, olyan igénytelen stílusban, hogy a láncfűrész beindul a zsebemben. És írni sem tud...

Beléptem én is a hazai politika fellegvárába,a Szeretem a Fideszt,hisz nála jobb nincs nevű csoportba,ami köztudottan kormánypárti oldal.Rengeteg érdekes cikk jelenik meg a hazai szabad sajtóból.Ez egy igazi vegyes csoport ahol a polgári erőket képviselők igaz híreit,az ellentábor fizetett trolljai,mémekkel és bulvársajtó hazugság cunamijával próbál megfékezni sikertelenül.Szeretem az oldalt ,mert jó kedvre tud deríteni néhány egyszerű(faék) mém,amit hitelesként próbálnak egyesek elhitetni,holott mindenki tudja,hogy csak egy elfuserált photoshop az egész.Az igazi szenvedélyes posztolók egyénenként napi 8-10 ilyet kitesznek,hogy hátha megtudják vele buktatni a jelenlegi kormányt.,akik már nagyon várják,hogy átadhassák a helyüket egy konstruktív ellenzéknek.Egy olyan csapatnak,akik 2/3-os támogatást élveznek Magyarországon.Igazi nosztalgikus élmény mikor páran a rég múlt dolgokra visszatekintenek,hogy régen 5,20 volt egy tej vagy 40 fillér volt egy kifli vagy 50 fillér egy gombóc fagyi ára.Ilyenkor megmosolygom őket,hisz már jó pár év eltelt,miközben volt egy olyan 8 éve a országnak,amit csak egy választás tudott megmenteni,hogy ne csődöljön be.Azóta viszont virágzik az ország,a külföld is elismeri sikereinket,mind a gazdaságban,mind a családpolitikában.Minket követnek és próbálják leutánozni azokat a sikereket,amit a hozzáértő kormány tesz nap,mint nap.Egy szó mint száz,imádom ezt a csoportot,mert itt mindenki egyfelé húzza az ország szekerét és nem mellékesen imádja a Fideszt.

Amúgy kicsit elnézte a házszámot, mert habár benne vagyok a csoportban, nem szoktam kommentelni, csak csendesen megfigyelem az ellentmondásokat és az idiotizmust, ami ott uralkodik, majd erről szoktam írni, hol a Facebook oldalamon, hol pedig a blogomon, bár a blogot leginkább komolyabb témákra használom. Egyébként kellemes érzés tudnom, hogy suttyomban Fidesz drukker vagyok, de mégis csak őket kritizálom és a baloldalt egyáltalán nem. Lebuktam, bocsássátok meg nekem.

Rágalmazás,becsületsértés vádjával keresi a Székesfehérvári Ügyészség Cs.Róbert székesfehérvári lakost.A nyomravezetőnek vagy aki az ügyben fontos információt tud adni annak magas jutalmat tűztünk ki.Várjuk jelentkezését M.Adrienn,G.Nelly székesfehérvári lakosokat is az ügy könnyebb felgönygyölítése érdekében.

Azt a bizonyos pontot az i-re ez a bejegyzés tette fel. Itt barátomat és szellemi pallosomat, Csőszi Róbertet alaptalan rágalmakkal illette, amiért egyébként ma megtette a feljelentést.

A blog.hu team-nek jeleztem én is, hogy visszaél a nevemmel, engedély nélkül használja fel a képemet, szóval rövid karriert fog befutni, de addig is élvezem egy kicsit a helyzetet. Mellesleg mennyire kell Fritz von IQBajnoknak lenni, hogy valaki ezt elhiggye? Pedig elhiszik, mert like-olják és megosztják.

Fidesz von IQBajnok agymenése megtekinthető itt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://antivelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5215742708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása