Szavakban szélsőségesek vagyunk, tartalomban nem.

Ellenvélemény

Ellenvélemény

Az meg van, hogy van 165%-os gyümölcstartalmú jam?

7KÖZNAPI

2020. október 08. - Frank S. Casetti

Komolyan van ilyen.

A minap tejberizst csináltam, rengeteg gyümölccsel, de elfogyott a lekvárom és le kellett mennem venni. Szóval a gyümölcstartalmat tekintettem mérvadónak és egyszer csak a kezembe akadt ez:

received_685604922065190.jpeg

Na itt néztem, mint borjú az új kapura, mert minden, amit tudok a lekvár főzésről, azt Boristól tanultam. Aztán arra sem nagyon emlékszem, hogy a nagyi mondogatott volna ilyen dolgot. De van ennél jobb is:

img_20201008_114156.jpg

Egy kis utánajárás után a következő választ kaptam a "Miért?", "Hogyan?" kérdéseimre:

A címkén szereplő gyümölcs az a mennyiség, melyet egy főzet összeállításakor mérünk ki, tehát a kiindulási mennyiség. Ezt követően főzés során vizet veszít, besűrítjük a terméket. Így veszít a súlyából, de a gyümölcstartalom megmarad.

 

A címkén a gyártónak mindig a kiindulási mennyiséget kell feltüntetnie kötelezően.

A bejegyzés trackback címe:

https://antivelemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr5516232080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása